Kako dobite pločice na stomaku

Pločice na stomaku, slika: https://pixabay.com

Jedan od najvažnijih ciljeva koje pojedinac postavlja sebi jeste da bude u dobroj fizičkoj spremi što je jako važno za celokupno zdravlje  i prevazilazi samo fizički smisao – takođe doprinosi i na povećanju samopouzdanja i osećanju i postizanju određenog zadovoljstva zbog postignuća. Jedan od važnijih elemenata koji doprinosi dobrom fizičkom stanju je rad na trbušnim mišićima.

Možete dobiti fantastične trbušnjake, pločice za samo 30 dana ako se pridržavate sledećih saveta koji od vas zahtevaju malo posvećivanja i samo nekoliko minuta zalaganja svakog dana.

  1. Radite trbušnjake uz pomoć medicinke. Podesite odgovarajuću visinu benča, lezite na njega tako da vam gornji deo tela ‘visi’ iznad najvišeg dela I uzmite u ruke loptu medicinku tako da se ona nalazi u ravni stomaka. Podižite se u položaj tako da radite trbušnjake a loptu bacite osobi koja vam broji trbušnjake. Kako se spuštate, partner treba da vam dobaci loptu nazad. Trebalo bi da ovo uradite u dve serije po 25 ponavljanja.
  2. Radite okrete sa medicinkom. Sedite na kosi benč (na njegovu najvišu stranu) sa medicinkom u rukama koja treb da bude u ravni stomaka. Nagnite se malo tako da osetite tenziju u stomaku, potom se okrećite levo – desno trudeći se da laktom dodirnete obe strane benča tokom okretanja. Uradite 5 setova od po 10 sekundi
  3. Radite okrete torzoa. Nagnite se napred dok ne osetite napor u trbušnjacima pa potom rotirajte svoj torzo opisijući kružnicu u trajanju od 10 sekundi u 3 seta
  4. Radite na zemlji pokrete kao da vozite bicikl. Lezite na zemlju, stavite ruke iza glave i pokrenite se kao da radite trbušnjake. Stanite u poluusedećem položaju i izvodite pokrete nogama kao da vozite bicikl videći računa da vam kolena što bliže dodiruju grudi. Uradite tri seta ovih vežbi.
  5. Radite vežbe sa proivoljnom težinom tegova – stanite u uspravan položaj, uzmite po teg u svaku ruku i neka ruke slobodno stoje sa strane. Nagnite gornju polovinu tela na levu stranu, potom na desnu. Uradite ovu vežbu u 2 seta po 25 ponavljanja.
  6. Svakodnevno radite ove vežbe i pobrnite se da imate dovoljno vremena da ih sve uradite. Pridržavajte se ovog rasporeda kako biste videli rezultate.

Ovo su samo neki saveti i vežbe za isklesavanje pločica na vašem stomaku. Ukoliko vas zanima više, možete pogledati kompletan vodič sa vežbama za stomak.

Оставите одговор